Diety - odchudzające, oczyszczające, lekkostrawne...

Wpisy

  • wtorek, 05 maja 2015
  • poniedziałek, 04 maja 2015
  • poniedziałek, 27 kwietnia 2015
    • Dieta bezglutenowa

      Dieta bezglutenowa 

      Dieta bezglutenowa przeznaczona jest podczas leczenia oraz profilaktyki w celiakii. Podczas diety bezglutenowej z naszego organizmu niestety muszą zniknąć nie które produkty. A dokładnie wszystkie produkty zawierające gluten.

      Podczas Celiakii zaleca się stosowanie diety bezglutenowej całe życie. Na szczęście powstało wiele sklepów bezglutenowych które oferują produkty bezglutenowe odpowiednie dla osób chorych na Celiakiie.

      Produkty zawierające gluten, niedozwolone w chorobie trzewnej

      • Mąka pszenna
      • Mąka żytnia
      • Makarony zwykłe
      • Pieczywo zwykłe (chleb biały i razowy, bułki) i chrupkie
      • Kasze: manna, kasza jęczmienna (pęczak, perłowa i łamana)
      • Otręby pszenne
      • Ciasta, herbatniki oraz inne słodycze zawierające mąkę pszenną (w tym niektóre cukierki, nadziewana czekolada)
      • Wędliny takie jak: kaszanka, pasztetowa, salceson (zawierają domieszkę glutenu)
      • Kawa zbożowa
      • Wszystkie inne produkty zawierające dodatki pszenicy, żyta, jęczmienia – również w formie przetworzonej
      • W Polsce – także produkty zawierające owies ze względu na stałe zanieczyszczenie owsa ziarnami innych zbóż

      źródło wikipedia.

       

       

       

       

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      poniedziałek, 27 kwietnia 2015 19:00
  • środa, 22 kwietnia 2015
    • Dieta 1000 kcal jadłospis

      Jak już było pisane wcześniej na blogu, dieta 1000 kcal to jedna z najbardziej popularnych diet, polegająca na tym by spożywać dziennie 1000 kalorii. Dieta ta jest zdrowa lecz wymaga ogromnych wyrzeczeń i dużej ilości mocnej woli. Lecz jeśli wytrzymacie efekty są na prawdę świetne. Zapraszam do przeczytania jadłospisu do diety 1000 kcal.

       

      Dieta 1000 kcal Jadłospis Dzien 1:

      Śniadanie:

      2 Grahamy, Lub 1 kromka z ciemnego pełnoziarnistego chleba z bez cukrowym dżemem. Do tego herbata lub kawa bez cukru.

      Drugie śniadanie:

      1 Owoc, Jabłko, Nektarynka, Pomarańcza 

      Obiad:

      Sałatka słoneczna bez majonezu. Z jogurtem naturalnym 0%. Do popicia woda mineralna 

      Podwieczorek:

      Pestki dyni

      Kolacja:

      2 tosty z lekką szynką i liściem sałaty. Herbata lub woda mineralna.

       

      Najtrudniejszy jest pierwszy tydzień. Potem już z górki. Resztę Jadłospisu opisze w kolejnych postach. 

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      środa, 22 kwietnia 2015 08:52
  • wtorek, 21 kwietnia 2015
  • poniedziałek, 20 kwietnia 2015
    • Dieta 1000 kcal

      Dieta 1000 kcal to dieta która ma na celu tak dziennie ustalić jadłospis, byś dziennie spożywał tysiąc kalorii

      Jeśli będziesz rzetelnie przestrzegał diety, efekty będą ogromne. Miesięcznie można stracić nawet 12 kilogramów.

      Diety 1000 kcal nie można stosować ciągle. Zaleca się by utrzymywać dietę maksymalnie 3 miesiące.

      Najlepiej łączyć dietę 1000 kcal z ćwiczeniami by jeszcze bardziej zwiększyć jej efektywność.

      Dieta nie ogranicza do spożywania jednego typu produktów. Należy przede wszystkim utrzymać sie w ilości 1000 kcal dziennie.

      Dieta 1000 kalorii zakłada spożywanie 5 małych posiłków dziennie. W tym śniadanie powinno być najbardziej syte.

      Dieta 1000 kcal. nie ma zastrzeżeń by korzystali z niej wszyscy.  

      Jeśli skrupulatnie trzymamy się wytycznych dieta 1000 kalorii jest dietą zdrową i na prawdę skuteczną.

      Przykładowy jadłospis dieta 1000 kalorii

      Śniadanie:

      Kawa lub herbata bez cukru. Jogurt beztłuszczowy z musli

      Drugie śniadanie:

      Ciemny pełnoziarnisty chleb z pomidorem. 2 kromki

      Obiad:

      Sałatka owocowa i zestaw surówek.

      Podwieczorek:

      Pestki dyni

      Kolacja:

      2 kromki pełnoziarnistego chleba z tuńczykiem i liściem sałaty.

       

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      poniedziałek, 20 kwietnia 2015 10:35
  • piątek, 17 kwietnia 2015
  • czwartek, 16 kwietnia 2015
    • Dieta dash

      Dieta dash nie jest typową dietą. Otóż dzięki odpowiedniemu programowi żywieniowemu dieta dashprowadzi do skutecznego obniżenia tętniczego.

      Magia? Nie to nauka!

      Dieta dash została opracowana przez naukowców amerykańskich. Dzięki badaniom wypływów pokarmów na nasze ciśnienie odkryli złoty środek jak dzięki odpowiedniemu odżywianiu można takowe ciśnienie obniżyć.
      Specjalistyczne badania na kilkuset pacjentach udowodniły że dieta dash potrafi obniżyć ciśnienie skurczowe średnio o około 6mm/Hg.
      Ważną informacją że wyniki diety można odczuć po poniekąd nie długim okresie czasu, bo już po dwóch tygodniach.
      Diete Dash może stosować każda osoba, lecz przed przystąpieniem do niej dobra jest wcześniejsza wizyta u swojego lekarza lub dietetyka by kuracja była w pełni bezpieczna.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      brak
      Kategoria:
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      czwartek, 16 kwietnia 2015 09:14
  • środa, 04 lutego 2015
    • Dieta dukana

      Dieta o której chcę dzisiaj napisać jest jedną z najbardziej znanych i najczęściej praktykowanych więc bardzo możliwe, że słyszeliście o niej poszukując informacji na temat diet. Dietę proteinową opracował francuski lekarz Pierre Dukan a składa się ona z kolejno następujących po sobie etapów: ataku, równomiernego rytmu utraty wagi, utrwalenia oraz stabilizacji.

      Etap I – kuracja atakująca Podczas tego etapu, efekt kuracji widać gołym okiem. Trwa od jednego do dziesięciu dni. Polega na jedzeniu (oraz piciu) produktów z przedstawionych poniżej kategorii. Nie mamy sztywno określonego jadłospisu więc możemy wybierać to, co nam najbardziej smakuje i ze sobą łączyć.

      A oto, co można jeść/wypić w fazie ataku:

      -woda mineralna
      -środki wspomagające: zioła, herbaty ziołowe, herbata, cytryna, kawa, korniszony, sól, musztarda -ryby w każdej postaci (oprócz smażonych)
      -owoce morza
      -chude mięso: konina, wołowina, cielęcina (z grilla lub pieczone, bez dodatku tłuszczu);
      -podroby
      -każdy drób (oprócz kaczki)
      -chuda szynka i wędliny z kurczaka lub indyka
      -chude produkty nabiałowe
      -jaja


      Produkty, których nie ma na liście, są zabronione podczas trwania kuracji atakującej.

      Etap II – kuracja proteinowa/bezproteinowa

      Podczas trwania tego etapu należy stosować naprzemiennie okres protein z warzywami i okres protein bez warzyw, aż do osiągnięcia ustalonej wagi. Oprócz produktów wymienionych w pierwszym etapie diety, nasze menu wzbogacamy o surowe lub gotowane warzywa: kapustę, grzyby, seler, zielone sałaty, łącznie z cykorią, boćwinę, pomidory, ogórki, zieloną fasolkę, bakłażany, cukinię, rzodkiewki, szpinak, szparagi, pory, paprykę, a nawet marchew i buraki, byle by nie były podawane do każdego posiłku.

      Etap III – kuracja przejściowa Czas trwania kuracji przejściowej oblicza się zależnie od wielkości utraconej wagi: dziesięć dni nowej diety na każdy utracony kilogram. Na tym etapie jemy to, co w poprzednich fazach, oraz możemy dodać do swojego jadłospisu:

      -1-2 kromki pełnoziarnistego chleba dziennie
      -49 g sera;
      -udziec jagnięcy lub pieczeń z polędwicy wieprzowej
      -jedną porcję owoców dziennie (oprócz winogron, czereśni i bananów)
      -2 porcje produktów skrobiowych tygodniowo

      W tym etapie możemy pozwolić sobie dwa razy w tygodniu na syty posiłek. Powinnyście jednak pamiętać, by raz w tygodniu, powrócić do jadłospisu z fazy ataku.

      Etap IV Ostatni etap diety proteinowej polega na długo wyczekiwanym powrocie do normalnego trybu odżywiania. Sześć dni w tygodniu jemy normalnie lecz jeden dzień nadal powinien być przeznaczony na stosowanie zasady atakującej. Aby efekt jo-jo nie doskwierał należy 3 razy dziennie zjadać łyżkę otrąb owsianych.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      środa, 04 lutego 2015 13:45
  • poniedziałek, 02 lutego 2015
    • Witaj!

      Witaj na stronie poświęcony dietom z całego świata. Znajdziesz tu przede wszystkim najlepsze diety odchudzające ale również diety oczyszczające, lekkostrawne, cukrzycowe, białkowe, kapuściane... i wiele więcej. Zapraszam do przeglądania bloga. Na pewno znajdziecie dietę dla siebie!

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      brak
      Autor(ka):
      ekofan90
      Czas publikacji:
      poniedziałek, 02 lutego 2015 15:20